Okres realizacji: wrzesień 2009 r.– grudzień 2010 r.
Źródło finansowania: FOP- Fundusz dla Organizacji Pozarządowych Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2004-2009
Cel: zmiana świadomości społecznej w obszarze aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych poprzez prowadzenie społecznej kampanii medialnej i działań informacyjno-doradczych oraz promocyjnych oraz upowszechnianie duńskiego modelu wspierania osób niepełnosprawnych, w tym poprzez usługi osobistych asystentów.
Rezultaty:
nastąpiło przełamanie stereotypów dotyczących zawodów zamkniętych dla pracowników niepełnosprawnych, nastąpił wzrost akceptacji dla osób niepełnosprawnych jako pracowników, mogących pracować także w zawodach nietradycyjnych, w tym w branży reklamowej poprzez:
- przygotowanie i wyemitowanie 24 audycji telewizyjnych na antenie TVP Lublin i TVP Kielce,
- zorganizowanie warsztatów modelingu i fotomodelingu,
- 16 sesji i 6 wystaw fotograficznych,
- wyjazd studyjny do Danii oraz konferencje dotyczące stereotypów przy zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- wydano również kalendarz z Celebrytami na 2010 r. i album – każdy w nakładzie po 500 egz.